Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
![](https://buskerudbyen.no/wp-content/uploads/2024/02/3.1-Om-Byvekstavtale-og-Buskerudbyen.jpeg)
Test 2
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Preheader
Test 3
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.
Buskerudbyen er et av ni prioriterte byområder i Norge som kan få belønningsmidler og byvekstavtale med staten. Hittil har samarbeidet fått over 1,4 mrd. kroner i belønningsmidler siden 2010.
Mange busslinjer har fått hyppigere avganger. Enkeltbilletter og månedskort er blitt billigere, og det er langt flere elbusser.